3.Informacje dla osób prowadzących zajęcia w pracowniach komputerowych
- Nowe konta studenckie będą zakładane po przysłaniu aktualnej listy przez prowadzącego zajęcia. Lista powinna być przesłana w formie pliku Excel gdzie tabela powinna składać się z 3 kolumn; imię, nazwisko oraz nr indexu. Zakładaniem kont zajmuje się Michał Bralczyk, michal.bralczyk@pw.edu.pl Konta te mają ograniczenia czasowe i automatycznie są usuwane po 5 semestrach.
- Na dysku nauczycielskim utworzono katalog !!!SHARE, do którego prawa zapisu/odczytu mają wszyscy zalogowani użytkownicy sieci Laboratorium Informatycznego.
- Studenci nie mają możliwości zapisu plików na dysku nauczycielskim. (Oprócz katalogu !!!SHARE).
- Dane z katalogu !!!SHARE będą regularnie usuwane po zakończeniu okresu rejestracyjnego każdego semestru.
- Na prośbę prowadzących zajęcia, nowe oprogramowanie na komputerach w pracowniach będzie instalowane wyłącznie w czasie przerwy wakacyjnej po wcześniejszej akceptacji kierownika Laboratorium Informatycznego.